Ocena poziomu znajomości języka jest dwuetapowa. Składa się z testu pisemnego oraz rozmowy z konsultantem.
Test pisemny sprawdza znajomość gramatyki. Rozmowa z konsultantem poprawność oraz swobodę mówienia w języku obcym.
I. Test pisemny
Można go wypełnić w internecie lub w tradycyjnej, papierowej formie w naszym Biurze Obsługi Słuchacza.
Jak wypełnić test w internecie
- Zarezerwuj sobie około 30 minut.
- Przejdź do testu online
- Wypełnij test.
- Umów się na rozmowę z konsultantem językowym aby dokończyć swoją ocenę poziomu znajomości języka. Możesz to zrobić od razu po teście, także online lub telefonicznie pod numerem 22 828 76 76.
Jak wypełnić test papierowy
- Przyjdź do naszego Biura Obsługi Słuchacza.
- Poproś o test w formie papierowej.
- Nasz konsultant poinstruuje Cię na temat dalszych kroków.
II. Rozmowa z konsultantem językowym
Konsultanci językowi, dzięki specjalistycznemu szkoleniu, potrafią sprawnie i w miłej atmosferze sprawdzić znajomość słownictwa, poprawność gramatyczną i płynność mówienia w języku, którego chcesz się nauczyć. W trakcie rozmowy konsultant językowy dobiera tematy pytań i stopień ich trudności w zależności od Twoich odpowiedzi. Wynik testu pisemnego oraz rozmowa pozwoli konsultantowi językowemu doradzić poziom i rodzaj kursu najlepiej dostosowany do Twoich potrzeb.
Rozmowa z konsultantem językowym trwa 10-30 minut, w zależności od poziomu zaawansowania. Odbywa się w cztery oczy w sali lekcyjnej.
Godziny rozmów z konsultantem języka angielskiego:
pn. 9:00-15:00
wt., śr., czw. 12:00-18:00
pt. 9:00-15:00
Zachęcamy do wcześniejszego umówienia się na rozmowę pod numerem telefonu: 22 828 76 76 lub od razu po wypełnieniu testu online. Możesz się również umówić na przeprowadzenie rozmowy przez Skype. Jeżeli żaden z zaproponowanych na stronie terminów Ci nie odpowiada, skontaktuj się z nami.
Szkoły językowe w Europie posługują się skalą Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (Common European Framework of Reference) opracowaną przez Radę Europy. Używając tej skali możesz określić swój poziom zaawansowania.
„Każda rozmowa jest dla mnie wyzwaniem ponieważ przez kilkanaście minut muszę stworzyć atmosferę, która pozwoli słuchaczowi zaprezentować swój prawdziwy poziom znajomości języka. Celem mojej rozmowy jest dobranie takiego poziomu i rodzaju kursu, żeby słuchacz uczył się najefektywniej.”
Daisy Zuu-Antosik – Konsultantka Językowa
Terminy rozmów z konsultantem w językach: niemieckim, francuskim, rosyjskim i hiszpańskim ustalane są indywidualnie. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Słuchacza pod numerem telefonu: 22 828 76 76.